Onze succesformule

Autobedrijf Menges & De Vries is in korte tijd uitgegroeid tot een bekende naam in Emmen omgeving. Niet alleen voor auto reparatie maar ook voor diverse specialistische klussen zoals airco vullen en granulaat reiniging weten klanten ons te vinden. En ook de verkoop van hoge kwaliteit occasions loopt prima.

Maar waarom komen mensen naar onze garage? Op deze pagina willen we graag uitleggen wat onze formule is om aan de weg te blijven timmeren en de klanttevredenheid hoog te houden, ondanks dat we steeds meer particulieren en bedrijven helpen met auto onderhoud en reparatie.

Duidelijke boodschap

Ten eerste hebben we vanaf de eerste dag een duidelijk verhaal gehad: wij zijn er voor allround autoservice. Met elk merk en voor elk probleem kan je bij ons terecht. Onze monteurs zijn echte vakmensen die ook de lastige technische problemen aankunnen en hier juist de mooiste uitdagingen in zien. Bovendien zijn we er voor service: we denken in jouw belang en adviseren een oplossing die past bij jouw situatie. En als we iets extra’s kunnen doen om te helpen dan laten we dat niet.

Op tijd opschalen met goede mensen

Autobedrijf Menges & De Vries was al snel een succes. Het begon natuurlijk met vrienden en kennissen die bij onze garage in Emmen kwamen met de auto. Maar er kwamen steeds meer mensen die ‘van horen zeggen’ of via onze advertenties bij ons kwamen. En bleven. Het was best een moeilijke stap om een extra monteur in dienst te nemen. We wilden iemand die past in de sfeer en bij de hoge service verlening van het bedrijf. Bovendien moest het een uitstekende vakman zijn. Dit pakte met Sjaak al snel goed uit en na verloop van tijd moesten we meerdere goede medewerkers aannemen om de vraag naar onze diensten aan te kunnen.

 

Klanttevredenheid hoog in het vaandel

Ook bij ons gaan er dingen mis. We blijven uiteindelijk mensen en niemand is onfeilbaar. We proberen natuurlijk zo weinig mogelijk fouten te maken en klanten bij zowel de auto garage als bij de verkoop van occasions zo goed mogelijk te helpen. Meestal lukt dat en zijn mensen dan ook tevreden met onze dienstenverlening en de kosten die het met zich meebrengt. Maar als het niet lukt dan erkennen we het als er iets mis is gegaan en doen we ons uiterste best een probleem goed op te lossen. Ook de klant waar dit eens gebeurd komt dus in bijna alle gevallen weer bij ons terug waardoor we de klanttevredenheid op een hoog peil weten te houden.

Investeren in kennis en nieuwe techniek

De auto techniek staat niet stil. Om bij te blijven en als autobedrijf klaar voor de toekomst te zijn gaan de monteurs regelmatig naar cursussen. Zo blijven we specialist in nieuwe technieken zoals granulaat reiniging en ook kunnen we prima uit te voeten met hybride en elektrische auto’s.

We investeren in up-to-date kennis bij de medewerkers maar ook in de juiste technische hulpmiddelen en werkplaats uitrusting. Hierdoor weten we dat we ook in de komende jaren, waarin de auto branche zal veranderen, onze klanten kunnen blijven helpen en als autobedrijf in Emmen zeker relevant zullen blijven.